
Odata ce ati identificat produsul dorit, dati click pe butonul "ADAUGA IN COS". Daca produsul nu are optiuni de marime, va fi pus direct in cos. Daca produsul este disponibil in mai multe marimi, veti fi directionat catre pagina produsului unde, dupa ce selectati marimea si cantitatea dorita, apasati pe butonul "ADAUGA IN COS" . In cosul dvs. veti putea vizualiza produsele adugate in cos, renunta la anumite produse, modifica numarul de produse si recalcula valoarea comenzii si, desigur, lansa comanda dvs.
Dupa ce ati introdus toate produsele dorite in cos, dati click pe butonul "TRIMITE COMANDA" si autentificati-va, sau, in cazul in care nu aveti cont la noi, creati-va un cont nou. Puteti lansa si o comanda fara cont, insa veti pierde beneficii precum bonusurile si punctele de loialitate, salvarea datelor dvs. in cont, posibilitatea vizualizarii istoricului comenzilor etc. Daca este prima dvs. comanda, va trebui sa completati formularul de comanda si apoi sa sa apasati pe butonul "TRIMITE COMANDA". Plasarea cu sucess a comenzii va fi confirmata printr-o notificare pe ecran si prin trimiterea unui mesaj de e-mail catre adresa dvs cu care v-ati inregistrat. Daca ati optat pentru plata on-line prin card, veti fi directionat catre pagina securizata a procesatorului de plati ales iar daca ati optat pentru plata prin transfer bancar, va trebui sa ne faceti plata in contul indicat de noi (va rugam nu uitati sa treceti numarul comenzii pe OP la rubrica obiectul platii / detalii plata).
Daca v-ati razgandit sau din motive obiective nu puteti prelua livrarea de la curier sau de la posta (desi nu este recomandat), puteti anula o comanda doar inainte ca statusul accesteia sa se schimbe in "Livrata". Intrand in contul dvs., puteti verifica oricand statusul comenzilor lansate iar pentru a anula o comanda sunati-ne cat mai repede la numarul de telefon 0722.222.608 si comunicati-ne numarul comenzii respective. Daca coletul dvs. a plecat de la noi, anularea nu mai este posibila si sunteti obligat sa-l acceptati. Neacceptarea de la curier, absenta repetata de la adresa de livrare indicata/agreata sau neridicarea de la posta a unui colet aferent unei comenzi ferme lansate de dvs. atrage dupa sine inscrierea unei mentiuni negative in contul dvs. si blocarea unor comenzi viitoare.
Dvs. aveti controlul deplin asupra cosului de cumparaturi: puteti adauga produse, schimba cantitatile sau renunta la unul sau la toate produsele din cos.
Magazinul nostru nu impune o valoare minima a comenzii .
Daca doriti sa va informam cu privire la produsele noi adaugate sau reinnoirile de stocuri, va rugam sa va abonati la newsletter-ul nostru(sectiunea "Newsletter" din partea de jos a siteului).
Cum aflu care este marimea mea?
Pentru a afla ce marime de inel vi s-ar potrivi, folositi ghidul "Afla marimea ta" pe care il gasiti in pagina de detalii a fiecarui inel (dati click pe butonul "Afla marimea ta" de sub optiunile de marime).
Da, puteti livra la o alta adresa!
Exista urmatoarele situatii in care puteti beneficia de livrare gratuita pentru comanda dvs.:
Daca doriti sa va informam cu privire la promotiile/reducerile oferite de noi, va rugam sa va faceti un cont pe magazinul nostru si sa bifati acordul dvs. de a primi informari comerciale de la noi sau sa va va abonati la newsletter-ul nostru (sectiunea "Newsletter" din partea de jos a siteului). In momentul in care se vor lansa promotii/reduceri, va vom informa printr-un e-mail.
BeSpecial.ro ofera diferite coduri de reducere clientilor sai fideli care intr-o anumita perioada de timp fac achizitii semnificative sau abonatilor la newsletter ca parte a unor campanii promotionale. Codul de reducere va poate oferi o reducere procentuala (ex.: 10%) sau o reducere in suma fixa (ex.: 30 de lei) din valoarea comenzii urmatoare sau chiar din valoarea tuturor comenzilor dvs. pe o perioada de timp clar delimitata (ex.: o luna de zile de la primirea codului). De fiecare data cand veti primi un cod de reducere de la noi, vi se vor explica beneficiile pe care vi le confera utilizarea lui. Codurile de reduceri se pot utiliza si pentru achizitia de produse la reducere, situatie in care reducerile se pot cumula.
Aceste coduri sunt oferite de BeSpecial.ro clientilor sai fideli care intr-o anumita perioada de timp fac achizitii semnificative sau abonatilor la newsletter, motiv pentru care va sugeram sa va abonati (sectiunea "Newsletter" din partea de jos a siteului).
In cosul de cumparaturi dati click pe "Ai un cod de reducere?", introduceti codul primit si apasati pe butonul "APLICA" .
Bineinteles! Daca nu mai doriti sa primiti e-mailuri cu informatii referitoare la ofertele speciale sau la produsele noi lansate de BeSpecial.ro, va puteti dezabona prin linkul de dezabonare disponibil in fiecare mesaj primit de la noi.
Toate preturile afisate pe magazinul BeSpecial.ro includ TVA.
Argintul se regăsește în natură în minerale cu o concentrație de până 99, 9 % Ag, restul fiind alte minerale. Cum argintul în formă pură este foarte moale și fragil, acesta se combină cu alte metale pentru mai multă duritate și durabilitate. Formula optimă la care s-a ajuns este un procent de 92,5 % argint și 7,5% alte metale. Mai multe detalii gasiti in articolul de pe blog: Argint 925
Rodiul este un metal pretios alb-argintiu dur. Datorita duritatii sale foarte ridicate este folosit la placarea altor metale pentru a le conferi acestora un strat rezistent la coroziune si un aspect lucios (de aur alb). Bijuteriile din argint placate cu rodiu sunt rezistente la zgarieturi, abraziune si corodare (argintul care intra in contact cu diferite substante dure (sulf, etc), uneori chiar si cu parfum, are tendinta de a-si pierde din luciu, de a deveni mat).
De obicei, argintul folosit la bijuterii nu este pur (99,9%) deoarece acesta este prea moale iar pentru a-i conferi rezistenta se formeaza un aliaj compus din 92,5% argint si 7,5% diferite metale, printre care si nichelul. Nichelul poate provoaca alergii sau iritatii ale pielii persoanelor sensibile sau alergice. De aceea comercializam preponderent bijuterii din argint fara nichel. Argintul fara nichel contine de obicei 92,5% argint si 7,5% cupru si nu provoca alergii sau iritatii ale pielii. Argintul placat cu rodiu nu provoaca alergii intrucat pielea nu mai intra in contact direct cu nichelul.
In astfel de situatii, va rugam sa ne contactati pentru a gasi o rezolvare cat mai rapida a situatiei !Detalii de contact:
In cazul in care v-ati decis sa returnati produsele livrate de noi, va rugam ca in primul rand sa cititi aceste conditii de returnare si apoi sa ne contactati la numarul 0722 222 608 pentru a identifica impreuna cea mai buna solutie de returnare.
Dreptul de retragere
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi (telefonic la numarul 0722 222 608, prin e-mail la adresa contact@bespecial.ro sau prin posta la adresa postala S.C. Admis Consultants S.R.L., C.P. 147 - O.P. 61 Bucuresti) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă. Daca doriti sa ne informati in scris (printr-o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail), puteţi folosi modelul de retragere prezentat mai jos. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecinţele retragerii
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări . Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Expediaţi produsele fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea, dupa caz, la una dintre adresele de mai jos (alegeti cea mai convenabila optiune posibila in functie de situatia dvs.!) :
Adresa la care trebuie expediate produsele returnate prin CURIERAT RAPID este:
S.C. Admis Consultants S.R.L., Str. Pomarla nr 5, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 0722222608
Adresa la care trebuie expediate produsele returnate prin COLETARIE POSTALA este: S.C. Admis Consultants S.R.L., C.P. 147 - O.P. 61 Bucuresti (NU MAI PUTEM ACCEPTA RETUR PRIN POSTA DIN CAUZA STARII DE URGENTA! PUTETI RETURNA DOAR PRIN CURIERAT!)
Termenul de returnare este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Produsele cumparate pot fi returnate in ambalajul original sau intr-un ambalaj similar dpdv al protectie conferite (ex.: elementele de protectie antisoc pot fi diferite insa comparabile ca rezistenta), fara a fi utilizate / purtate sau deteriorate! In cazul in care la receptionarea produselor returnate se constata ca produsele au fost utilizate / purtate sau deteriorate prin purtare / utilizare/ manipulare inadecvata (prezinta zgarieturi/sparturi/pietre lipsa sau cazute etc.), inclusiv deteriorari petrecute pe perioada transportului catre noi datorita neutilizarii de catre dvs. a ambalajului original (sau similar ca si nivel de protectie antisoc), ne rezervam dreptul de a nu va returna (in totalitate) sumele incasate de la dvs. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din utilizari / manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.
ATENTIE! Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate, ci vor fi REFUZATE. Returnarea banilor sau schimbarea produselor se va efectua numai dupa VERIFICAREA AMANUNTITA A STARII produselor returnate (sa nu fie purtate/utilizate, zgariate sau deteriorate) si efectuarea facturii de stornare.
Model formular de retragere
Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.
Către: S.C. Admis Consultants S.R.L., C.P. 147 - O.P. 61 Bucuresti , e-mail: contact@bespecial.ro
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la cumpararea produselor comandate prin comanda cu numarul COM..........si primite la data de.................
Numele si Prenume: ..........................................................
Semnătura (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) .............................................
Data: .................................................
IMPORTANT:
In cazul unui Retur Partial in care produsul returnat facea parte dintr-o comanda cu mai multe produse ce beneficia de o promotie/ discount/ pachet promotional/cadouri oferite de noi sau de livrare gratuita in functie de valoarea cosului de cumparaturi si, in urma returului, conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt intrunite, valoarea aferenta beneficiilor pierdute (ex. produse cadou, reducere % sau livrare gratuita oferite peste un anumit prag valoric al cosului de produse) se va retine din contravaloarea produselor returnate!
Daca aveti intrebari suplimentare, contactati-ne utilizand urmatoarele modalitati de contact:
pop diana
Ioana M
Costi I.
C Nae
Pirvu Ilinca
Stefan Dobre
Suport clienti 10.00 – 16.00, Luni - Vineri (cu exceptia sarbatorilor legale).
0722 222 608 contact@bespecial.ro